TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ
BEYPAZARI MESLEK YÜKSEKOKULU
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ,TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (DR)
Tez Adı:Seyahat acentelerinin e-hizmet uygulamalarının kalitesinin müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatine etkisi: Ankara örneği
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ,TURİZM İŞLETMECİLİĞİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
Tez Adı:Pazarlama veri tabanının güncel bir unsuru olan sosyal medyanın otel pazarlamasındaki yeri
TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ