ALİ TURAN

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
ALİ TURAN BAYRAM

SİNOP ÜNİVERSİTESİ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU/TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM REHBERLİĞİ ANABİLİM DALI/

MAKALELER

  • 1. The Importance of Ecotourism Consciousness on Tour Guiding Education

    ERKOL BAYRAM GÜL,KARAÇAR ERCAN,BAYRAM ALİ TURAN
    Yayın Yeri:Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences Yıl:2017

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 2147-7841
  • 2. İş Güvencesizliği, Çalışma Koşulları ve Mesleki Sosyal Statünün Mesleği Bırakma Niyeti Üzerine Etkisi

    ÖZÇELİK BOZKURT HANDAN,BAYRAM ALİ TURAN
    Yayın Yeri:Business and Economics Research Journal Yıl:2020

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 2619-9491
  • 3. YEREL HALKIN REKREASYONEL ETKİNLİKLERE KATILIMINI ENGELLEYEN FAKTÖRLER: GİRESUN İLİ ÖRNEĞİ

    ÇELİKKANAT NAZİK,ERKOL BAYRAM GÜL,BAYRAM ALİ TURAN
    Yayın Yeri:Journal of Recreation and Tourism Research Yıl:2019

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 2148-5321
  • 4. Sanal Pazarlama Karması Bileşenlerinin 4S Modeli Kapsamında Turizm Açısından İrdelenmesi

    MEYDAN UYGUR SELMA,BAYRAM ALİ TURAN
    Yayın Yeri:Marmara Sosyal Araştırmalar Yıl:2013

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 2146-6017
  • 5. TÜRK TURİZM ALAN YAZININDA KADINLAR ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ

    BAYRAM ALİ TURAN
    Yayın Yeri:Turizm ve Araştırma Dergisi Yıl:2019

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 2147-0618
  • 6. E-Hizmet Uygulamalarında Kalite Algısı, Memnuniyet ve Sadakat Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Seyahat Acentaları Müşterileri Örneği (An Investigation Of Quality Perception, Satisfaction, Loyalty On E-Service Appications According ToDemographic Characteristics: Travel Agencies Consumers Sample)

    BAYRAM ALİ TURAN,ŞAHBAZ RAMAZAN PARS
    Yayın Yeri:Journal of Tourism and Gastronomy Studies Yıl:2017

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 2147-8775
  • 7. Perceptions of Residents Towards The Impacts of Rural Tourism in Sinop Province

    BAYRAM ALİ TURAN,KARAÇAR ERCAN,ERKOL BAYRAM GÜL
    Yayın Yeri:Journal of Tourism and Gastronomy Studies Yıl:2018

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 2147-8775
  • 8. Konaklama İşletmesi Mutfak Personelinin Moleküler Gastronomiye Yönelik Görüşleri

    Şanlı Dervan,ÖZÇELİK BOZKURT HANDAN,BAYRAM ALİ TURAN
    Yayın Yeri:Journal of Recreation and Tourism Research Yıl:2018

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 2148-5321
  • 9. Planlanmış Davranış Teorisi Çerçevesinde E-spor Turizmine Katılma Niyeti

    BAYRAM ALİ TURAN
    Yayın Yeri:Turizm Akademik Dergisi Yıl:2018

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 1302-5759
  • 10. Turizm Bakanları Üzerine Bir İnceleme

    ORMANKIRAN YUSUF,BAYRAM ALİ TURAN,KARAÇAR ERCAN
    Yayın Yeri:Turizm Akademik Dergisi Yıl:2015

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 1302-5759
  • 11. Otel İşletmeleri Web Sitelerinin Değerlendirilmesi: Türkiye’de Hizmet Veren HelalOtel Konseptli İşletmeler Üzerine Bir Çalışma

    BAYRAM ALİ TURAN,ÜNAL İPEK
    Yayın Yeri:Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi Yıl:2017

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 2587-0785
  • 12. Seyahat Acentelerinin E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Ölçümü Bir Model Önerisi

    BAYRAM ALİ TURAN,ŞAHBAZ RAMAZAN PARS
    Yayın Yeri:Journal of Business Research- Turk Yıl:2015

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 1309-0712
  • 13. TURİZM ve OBEZİTE TÜKETİCİ SORUNLARININ BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

    BAYRAM ALİ TURAN,ERKOL GÜL
    Yayın Yeri:The Journal of Academic Social Science Yıl:2015

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 2148-2489
  • 14. MOBİL PAZARLAMA VE TURİZMDE MOBİL TEKNOLOJİLERİN KULLANIMI

    SÜRÜCÜ ÖZLEM,BAYRAM ALİ TURAN
    Yayın Yeri:Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi Yıl:2016

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 1307-9581
  • 15. SEYAHAT ACENTALARININ E HİZMET UYGULAMALARININ KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİ ANKARA ÖRNEĞİ

    BAYRAM ALİ TURAN,ŞAHBAZ RAMAZAN PARS
    Yayın Yeri:Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi Yıl:2016

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 1307-9581
  • 16. ÖNLİSANS DÜZEYİNDE TURİZM EĞİTİMİ ALANÖĞRENCİLERİN MEMNUNİYET DÜZEYİNE YÖNELİKKARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA

    ÜNAL İPEK,BAYRAM ALİ TURAN
    Yayın Yeri:The Journal of Academic Social Science Yıl:2015

    Kapsam:UluslararasıHakem:HakemliTür:Özgün MakaleISSN: 2148-2489